Dragă aparținătorule,

Sunt sigură că nu îți e ușor. Sunt sigură că e dificil să-ți privești persoana dragă suferind și sunt sigură că faci tot ce poți mai bine în situația dată și totuși nu pare suficient.

În calitate de pacient oncologic, sunt aici să îți spun că simpla ta prezență este suficientă. Sunt aici să îți spun că dacă doar îmi aduci o floare eu voi fericită. Sunt aici să îți spun că dacă îmi pregătești cina eu îți voi fi recunoscătoare, că dacă ieși cu mine în parc într-o zi caldă eu voi fi liniștită și că dacă te comporți cu mine ca și înainte de diagnostic eu voi fi fericită.

Vreau și să te rog să nu uiți că sunt același om ca și înainte. Pot râde în continuare, mă pot bucură de un film bun în continuare și, deși cu mai puțină energie, încă mă pot bucura de viață.

Îți mulțumesc că ești alături de mine, că vii cu mine la tratament și că îmi aduci prânzul în pat când eu nu mă pot ridica. Îți mulțumesc că ștergi tu voma de pe gresie, că gătești cu grijă și că mă ajuți să fac duș când abia pot sta în picioare.

Fără tine acest traseu ar fi mult mai complicat și vreau să-ți spun că sunt recunoscătoare că ești în viața mea!

Nu uita, ești suficient! Te descurci de minune și mă bucur că ai grijă de mine!

Cu drag,

un pacient oncologic.

Implică-te! Fii supereroul propriei povești!

Alătură-te proiectului Povești cu supereroi și fii inspirație pentru pacienții oncologici și aparținătorii acestora de pretutindeni!

Spune-ne și tu ce a însemnat pentru tine lupta cu cancerul!

Poveștile pot fi publicate atât semnat cât și anonim,

Lasă un comentariu