Împreună în boală

,,Te-am luat cu mine acasă încă din prima zi”

Sunt cuvintele unei paciente oncologice ce mi-a văzut tabloul de la On cool art  la Ametyst. A fost unul din momentele ce mi-a încărcat sufletul din tabăra Spirit Liber, unul din momentele în care am simțit că, da, putem face lumea un loc mai bun cu fiecare zambet.

Am cunoscut înca o persoană ce își poartă cheliuța cu mândrie și woow ce înțeleasă m-am simțit.

Am cântat și dansat în jurul focului cu oameni ce sunt condamnați la moarte de societate, nu de diagnostic.

M-am încărcat de putere și de speranță.  Am plâns și m-am simțit înțeleasă. 

Iar peste toate aceste sentimente puternice, mi-am amintit de mine fix acum un an în fix același loc. Eram îngrozită, mă simțeam singură și neajutorată. 365 de zile, rauri de lacrimi si munti zambete mai tarziu am pasit zâmbind și cu inima strânsă în unul din locurile ce mi-au marcat călătoria spre vindecare. 

Nu puține au fost persoanele ce mi-au spus zâmbind că am înflorit, că apar cu totul diferit față de ediția precedentă și că au mare înredere în mine. Că le sunt inspirație și, deși cea mai tânără prezența de acolo, reușesc să adaug o doză de optimism și bunătate spațiului. 

,,Am facut loc pentru iubire” este titlul cărții scrise drept exercițiu anul trecut. Anul acesta pe același balcon pe care am avut primul sărut, am suflat într-o lumânare aniversară cu omul ce a apărut în momentul potrivit în viața mea. 

Mi-am petrecut weekendul în spațiul în care am reînvățat să iubesc- pe mine și pe cei din jur. Am fost încercată de emoții puternice în fiecare colț și am schimbat conotația locului în sufletul meu: am râs unde acum un an am plâns, am sărbatorit viața acolo unde simțeam că o să mor, am mâncat dulce acolo unde unde fugeam de zahăr și mai multe rămân la Băișoara.

Implică-te! Fii supereroul propriei povești!

Alătură-te proiectului Povești cu supereroi și fii inspirație pentru pacienții oncologici și aparținătorii acestora de pretutindeni!

Spune-ne și tu ce a însemnat pentru tine lupta cu cancerul!

Poveștile pot fi publicate atât semnat cât și anonim,

Lasă un comentariu